diumenge, 14 d’octubre del 2007

AGENDA MEDIÀTICA vs. AGENDA SOCIAL

Durant la setmana m’havia plantejat que, durant aquests tres dies festius, volia escriure un article al bloc amb el títol “Agenda Mediàtica vs. Agenda Social” explicant breument el Pacte Nacional per l’Habitatge que es va signar el dilluns, amb participació d’una quarantena d’entitats de la societat civil, i comentar com, en temes socials, CiU s’alinea altre cop amb el PP i supera per la dreta als promotors o a Ciutadans-Partido de la Ciudadanía.

I volia, i d’aquí el títol de l’article, contraposar aquesta feina del govern de la Generalitat amb l’agenda mediàtica que fixen els mitjans de comunicació, centrada exclusivament en banderes i retrats.

Finalment, per diverses circumstàncies, no m’he posat a escriure fins aquest diumenge. I llavors he vist que altres blocaires ja han escrit articles parlant del Pacte Nacional de l’Habitatge, i que el Jordi Garriga, a més a més, ho feia recollint les idees que jo tenia pensat expressar, així que em remeto al seu bloc, concretament a aquest article.

No és que em faci mandra escriure, sinó que el Jordi recull el que jo volia dir, i a més a més ho fa amb un estil àgil i clar, mentre que el meu primer intent d’escriure sobre el tema no m’acabava de convèncer (a vegades vull parlar de massa coses a la vegada i em poso a fer frases subordinades que desprès, no les entenc ni jo). Em passa sovint que vull escriure sobre un tema i que no acabo de trobar les paraules. I moltes vegades ho deixo estar. Ara bé, aquest és un tema molt important, i crec que per fi es comença a treballar en la línia correcta i em sap greu que gairebé no se'n parli. D'aquí aquest post. Salut!

1 comentari:

Jordi Garriga i Molinera ha dit...

Per la part que em toca: Gràcies!

Ja posats: Et canvio el meu estil literari per la teva acta de regidor ;P

Au, salut!